Vilac - 3D dřevěný tangram - barevný
3D dřevěný tangram - Vilac - barevný
Zábavná vzdělávací hračka nejen pro děti od 5 let, ale i dospělé. V balení najdete dřevěné barevné díly a 50 různých obrázků. Úkolem je složit dřevěné díly do tvaru, jaký je na obrázku.
Z jakých materiálů je hračka vyrobena?
Jednotlivé díly jsou dřevěné. Jedná se o kvalitní dřevo, každý díl je perfektně opracovaný a má hladký povrch. Použity jsou barvy s atestem pro děti. Hračka splňuje veškeré normy vhodnosti pro děti.
Co hraní s tangramem rozvíjí?
Ideální hračka pro rozvoj chytrých hlaviček:-). Děti procvičí logiku, prostorovou představivost, myšlení a rozvíjí fantazii.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Waldorfské hračky |
---|---|
Co hračka rozvíjí: | jemná motorika, logika, myšlení, matematické dovednosti, prostorová představivost |
Dle věku: | Pro předškoláky, Od 6 let, Od 9 let |
Materiál: | Dřevo |
Typ hračky: | Hrajeme si, Učíme se |
Vhodné pro: | Kluka, Holku |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Tradice, kvalita, originalita – tak bychom mohli stručně, ale výstižně popsat věhlasnou francouzskou značku, co zajišťuje dětskou radost i rozvoj již více jak 100 let. Byla založena v roce 1911 a od začátku se těší obrovské oblibě díky prvotřídnímu zpracování a použitému materiálu, kterým je nepřekonatelné dřevo.
V současnosti nabízí ve svých výrobcích nápaditou kombinaci promyšlených způsobů hraní a nádherný design s moderními prvky. Výjimečnost a nadčasovost dřevěných hraček Vilac dokládají i mnohá prestižní ocenění, kterými se může firma pochlubit. V roce 2010 sehrál jeden kousek z jejího portfolia důležitou roli jako maskot celého francouzského pavilonu na výstavě Expo.
Nabídka zahrnuje nejrůznější typy hraček, didaktické hry, puzzle, magnetky, stavebnice a další kousky, které nadchnou holky, kluky i jejich rodiče. Ve Vilac si zakládají na tom, aby jejich výrobky nebyly pouhými předměty, ale oblíbenci a společníci, které děti jen tak neomrzí a ke kterým se budou s láskou neustále vracet.