Trhový stánek - Vilac
Dřevěný prodejní stánek, s kterým si děti mohou hrát na tradiční prodejce na městských trzích. Stánek vysoký 110 cm je pro tuto hru perfektní. Obsahuje krabice zeleniny, ovoce a další produkty jako káva, čaj... Dále také terminál pro platbu kartou nebo tabule pro denní nabídku. Dohromady obsahuje 30 ks příslušenství.
Dřevěný prodejní stánek, s kterým si děti mohou hrát na tradiční prodejce na městských trzích. Stánek vysoký 110 cm je pro tuto hru perfektní. Obsahuje krabice zeleniny, ovoce a další produkty jako káva, čaj... Dále také terminál pro platbu kartou nebo tabule pro denní nabídku. Dohromady obsahuje 30 ks příslušenství.
Rozměry: 53x110x47 cm
Věk: 3+Materiál: dřevo
Obsahuje 30 ks příslušenství
Doplňkové parametry
Kategorie: | Hračky podle věku |
---|---|
Co hračka rozvíjí: | matematické dovednosti, napodobování, komunikace, fantazie |
Dle věku: | Od 3 let, Od 4 let, Pro předškoláky, Od 6 let |
Materiál: | Dřevo |
Typ hračky: | Hrajeme si |
Vhodné pro: | Kluka, Holku |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Tradice, kvalita, originalita – tak bychom mohli stručně, ale výstižně popsat věhlasnou francouzskou značku, co zajišťuje dětskou radost i rozvoj již více jak 100 let. Byla založena v roce 1911 a od začátku se těší obrovské oblibě díky prvotřídnímu zpracování a použitému materiálu, kterým je nepřekonatelné dřevo.
V současnosti nabízí ve svých výrobcích nápaditou kombinaci promyšlených způsobů hraní a nádherný design s moderními prvky. Výjimečnost a nadčasovost dřevěných hraček Vilac dokládají i mnohá prestižní ocenění, kterými se může firma pochlubit. V roce 2010 sehrál jeden kousek z jejího portfolia důležitou roli jako maskot celého francouzského pavilonu na výstavě Expo.
Nabídka zahrnuje nejrůznější typy hraček, didaktické hry, puzzle, magnetky, stavebnice a další kousky, které nadchnou holky, kluky i jejich rodiče. Ve Vilac si zakládají na tom, aby jejich výrobky nebyly pouhými předměty, ale oblíbenci a společníci, které děti jen tak neomrzí a ke kterým se budou s láskou neustále vracet.